Συχνές Ερωτήσεις

Αποστολές

Πού κάνετε αποστολές;

Αποστολές πραγματοποιούνται προς Ελλάδα, Κύπρο και Γερμανία.

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής είναι 5 ευρώ για όλη την Ελλάδα και 15 ευρώ για την Κύπρο και τη Γερμανία. Οι παραγγελίες αποστέλλονται με Speedex. Επίσης, υπάρχει η περίπτωση δωρεαν αποστολής αν γινει καταθεση του ποσού της παραγγελίας.

Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες χρειάζονται 24 ώρες, από την στιγμή που θα ολοκληρώσετε την διαδικασία, για να αποσταλούν από την αποθήκη μας, εφόσον το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο.

Τι κάνω αν ένα προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο;

Εσείς μπορείτε να μας στείλετε την παραγγελία σας ακόμα και για προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα στις αποθήκες μας και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω e-mail ή/και τηλεφώνου, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, ώστε να σας ενημερώσουμε για τον πιθανό χρόνο παραλαβής του προϊόντος και την παράδοσή του σε σας.

Πώς μπορώ να κάνω μια τροποποίηση στην παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, θέλετε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε κάποιο σχέδιο, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:
μέσω τηλεφώνου στα τηλέφωνα 2111989225 ή 6972 460180, μέσω e-mail στο info@lolasfashion.gr ή μεσω του chat που θα βρείτε στην κάτω δεξιά πλευρά της ιστοσελίδας μας.

Δεν είμαι σίγουρη για το μέγεθός μου ή έχω απορία για το στρώσιμο των ρούχων, τι να κάνω;

Εφόσον έχετε ανατρέξει στο μεγεθολόγιό μας και παραμένουν οι ερωτήσεις σας, με χαρά θα σας εξυπηρετήσει η σύμβουλος μόδας για να βρείτε ακριβώς αυτό που ταιριάζει στον δικό σας σωματότυπο. Καλέστε στο 6972 460180 ή στείλτε την ερώτησή σας μέσω του chat της ιστοσελίδας μας.

Η παραγγελία μου άργησε.

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ.) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου, θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Πληρωμές

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος (ισχύει για αποστολές εντός Ελλάδας) ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα σας στείλουμε (με την τραπεζική κατάθεση έχετε την δυνατότητα για δωρεάν αποστολή).

Επιστροφές & Αλλαγές

Τι γίνεται αν το προϊόν που λάβω είναι ελαττωματικό;

To κατάστημά μας πριν την αποστολή των προϊόντων, ελέγχει με πολύ προσοχή την ποιότητα και επιμελείται την συσκευασία, επομένως δεν τίθεται θέμα ανησυχίας για ελαττώματα ή για κακή ποιότητα των προϊόντων μας. Σε όλα τα προϊόντα μας, πριν τα στείλουμε, γίνεται ο απαιτούμενος έλεγχος έτσι ώστε οι υπηρεσίες μας να είναι αντάξιες της εμπιστοσύνης σας. Στην περίπτωση, όμως, που στα παραδιδόμενα αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν, διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής. Για το κατάστημά μας προτεραιότητα είναι η δική σας εξυπηρέτηση.